Dengan lafaz "Bismillahirrahmanirrahim..., Aku Menyayangimu..."

Saturday, May 19, 2012

Redhailah Aku, Ya Allah..

Dengan lafaz yang mulia..
Bismillahirrahmanirrahim..Salawat dan salam ke atas junjungan yang mulia, Nabi Muhammad s.a.w serta para sahabat dan keluarga baginda.

Sedalam lautan..,jika itu bandingan yang layak..ingin kupanjatkan kesyukuran ini ke hadratMu Ya Allah., lantaran masih mengizinkan aku bertamu di laman ini ,walau cuma sebentar.
Ya Rabb,
Setinggi langit biru ..ingin kugapai segala impian..
Namun..mampukah aku..berhadapan dengan berbagai halangan dan cabaran yang menerpa tanpa diduga..
Ya Allah, selalu aku hadir kepadaMu dengan doa dan harapan..kerana hanya padaMu kuserahkan segala kebergantunganku, Ya Allah.

 Andai aku lemah, Engkau kuatkanlah aku..,Ya Allah
 Andai aku jatuh, Engkau bangunkanlah semula semangatku..
Andai aku kalah..suburkanlah rasa pasrah di jiwaku Ya Allah..kerana kadangkala aku bimbang jika aku kehilangan redhaMu, Allah.



No comments:

Post a Comment